ဆည္းဆာေရာင္ သေကၤတမ်ား

သာယာေသာ ညေနခင္းတစ္ခု၌ ဆိုင္ကယ္ စီးရင္းေလညင္းခံ ထြက္လိုက္ မိသည္။ အေၾကာင္းျပခ်က္ေတာ့ မည္မည္ရရမရွိ။ ယခုလို ကိုရိုနာဗိုင္းရပ္စ္ ႀကီးစိုးေနသည့္ကာလမွာ အိမ္တြင္းေအာင္းေနရသည့္အခ်ိန္က မ်ားလြန္းလွ၍ တစ္ခါတေလစိတ္ကို လတ္ဆတ္ေအာင္၊ အျမင္ကို လတ္ဆတ္ေအာင္  အိမ္ႏွင့္နီးစပ္ရာဝန္းက်င္သို႔ ေျခဆန့္ ေနတတ္၏။ သို႔ေပမဲ့ လူထူထပ္သည့္ ေနရာေတာ့မဟုတ္။ လူအေရာက္အေပါက္နည္းလွသည့္ ကြင္းျပင္က်ယ္ႀကီး သာျဖစ္သည္။ ထိုေနရာသည္ လူေျခ ျပတ္သည္ မဟုတ္ ေသာ္လည္း လူထူထပ္သည့္ေနရာ မဟုတ္ေသာေၾကာင့္ စိတ္ၿငိမ္သက္ေစသည္မွာ အမွန္ပင္။ 
ထိုေနရာပတ္လည္တြင္ စိမ္းစိုစိုျခယ္သထား ေသာစပါးပင္မ်ားသာ ေနရာယူလႊမ္းမိုးထား၏။ ထိုေနရာကို ေရာက္ေတာ့ ညေနငါးနာရီထိုးလုၿပီ။ ေန၏အလင္းေရာင္ကေတာ့ အားေကာင္းေကာင္းျဖင့္ ကမၻာေျမေပၚ ျဖာက်ေနဆဲပဲ။ ထိုေနရာသည္ ကားလမ္းနံေဘး တြင္သာရွိေသာေၾကာင့္ ျဖတ္သြားျဖတ္လာ ယာဥ္အမ်ိဳး မ်ိဳး၊ လူ႕သဏၭာန္အမ်ိဳးမ်ိဳးကို ေကာင္းစြာ ျမင္သာနိုင္ ၏။ ပင္လယ္ျပင္မွတစ္ဆင့္ ေတာတန္းအသြယ္သြယ္ ကို ကူးခပ္လူးလြင့္လာေသာေလညင္း၏ လတ္ဆတ္ သည့္ရနံ႕ကို သဘာဝက်က် ခံစားၾကည့္လိုက္သည္။ တစ္ခဏတာေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြ ေပါ့ပါးသြား၏။ 
ဟုတ္သည္။ တဒဂၤေလးဆို႐ုံမွ် ေပါ့ပါးသြား႐ုံ။ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္အတြင္း၌ သက္တမ္းကုန္ဆုံးခဲ့ေသာ အတိတ္ေတြအေၾကာင္း၊ ရင္မဆိုင္ရေသးေသာ အနာဂတ္ ရည္မွန္းခ်က္ေတြအေၾကာင္းအရင္းမ်ားက ပစၥဳပၸန္ျဖစ္ တည္မႈ စိတ္ခံစားခ်က္တို႔၌ ခိုေအာင္းကိန္းဝပ္ေနေလ သည္။ ဤသို႔ျဖစ္ရျခင္းမွာ ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္း ဟုတ္ခ်င္မွဟုတ္မည္။ ယခုလို ညေနခင္းကို ေငးၾကည့္မိ သူတိုင္းျဖစ္ေစ၊ ေငးေမာခြင့္မရွိသူျဖစ္ေစ သူတို႔အားလုံး၏ စိတ္ထဲေတာ့ အတိတ္၊ ပစၥဳပၸန္၊ အနာဂတ္ဟူေသာခံစားခ်က္ အေၾကာင္းတရားေတြ မွီတင္းေနမည္မွာ မလြဲ ဧကန္ပင္။ ညေနခင္းဆိုသည့္ သေဘာတရားသည္လည္း နံနက္ခင္း ႏွင့္ ေန႕လယ္ခင္းဟူေသာ အတိတ္ကို ေက်ာ္ျဖတ္၍ ပစၥဳပၸန္တည့္တည့္က ကံတရားတစ္ခုပင္ မဟုတ္လားေလ။
စိမ္းစိုေနသည့္ ကြင္းျပင္ႀကီးကို မ်က္စိတစ္ဆုံး ေမွ်ာ္ေငးၾကည့္မိသည္။ ျမင္ကြင္းသာ ျမင္နိုင္သည့္ေနရာ ၌ အဆုံးသတ္သြားသေယာင္ရွိေပမယ့္ ထိုျမင္ကြင္း၏ ေနာက္ကြယ္မွာေတာ့ မျမင္နိုင္သည့္ ျမင္ကြင္းေပါင္း မ်ားစြာ အဆုံးမရွိ က်ယ္ဝန္းေနေပလိမ့္မည္။ ထိုကဲ့သို႔ ပင္ လူ႕ဘဝ၏ ျမင္ကြင္းအဖုံဖုံကို စိတ္ျဖင့္ ထိုးထြင္း ခံစားၾကည့္မိသည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔သည္ ေန႕စဥ္ျဖတ္သန္း ေနရေသာ ပတ္ဝန္းက်င္၌ လူေပါင္းစုံ၊ စိတ္ေပါင္းစုံႏွင့္ ယွဥ္တြဲေနထိုင္ၾကရသည္။ ထိုအခါ တစ္ေယာက္၏ ခံစား ခ်က္ကို တျခားတစ္ေယာက္က အလုံးစုံခံစားေပးနိုင္ သလား။ တစ္ေယာက္၏ဘဝကို တျခားတစ္ေယာက္ က မွ်ေဝခံစားေပးလို႔ရသလား။ တစ္ေယာက္၏ အမူ အက်င့္အတိုင္း တျခားတစ္ေယာက္က အတိအက် လိုက္တုပၿပီး ရွင္သန္၍ရသလား။ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ထဲ လား ေပါင္းမ်ားစြာ ေမးခြန္းမ်ား ခ်ဥ္းကပ္လာ၏။ ထိုေမး ခြန္းေတြကို ကြၽန္ေတာ္ေျဖလွ်င္ ကြၽန္ေတာ့္ခံယူခ်က္ သက္သက္သာ ျဖစ္ေနမည္။ 
အျခားသူေတြ ေျဖလွ်င္လည္း သူတို႔ရွင္သန္ရာ၊ သူတို႔စိတ္ခံစားခ်က္ အယူအဆအတိုင္းသာ ျဖစ္ေပၚ လာမည္ မဟုတ္ေလာ။ ထားပါေတာ့။ ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ ထဲ ျဖစ္တည္လာသည့္ ေမးခြန္းမ်ားအား ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္သာ ေတြးဆဖြင့္ထုတ္ခ်င္သည္။ ပထမဦးစြာ တစ္ေယာက္၏ ခံစားခ်က္ကို တျခားတစ္ေယာက္က အလုံးစုံခံစားေပးနိုင္ဖို႔ဆိုတာ မလြယ္ကူနိုင္သည့္ ကိစၥပါ။ ကြၽန္ေတာ့္မိတ္ေဆြမ်ားက သူ၏ မိသားစုအေရး၊ လူမႈ ေရး၊ အခ်စ္ေရး စသျဖင့္ သူတို႔ဘဝႏွင့္သက္ဆိုင္သည့္ အေၾကာင္းကိစၥမ်ားအား ကြၽန္ေတာ့္ကို ဖြင့္ဆိုဖူးၾက သည္။ ကြၽန္ေတာ္က နားေထာင္သူဆိုေတာ့ သူတို႔ေျပာ သမွ် ေခါင္းညိတ္႐ုံ၊ ကူေတြးေပး႐ုံမွ်သာ ရွိသည္။ သူတို႔၏ ခံစားခ်က္ကို ႏွစ္သိမ့္႐ုံသာရွိသည္။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္ေတာ္ ကိုယ္တိုင္က သူတို႔၏ ခံစားခ်က္ကို ခြဲယူ၍မရသျဖင့္ ခံစားရသူကိုယ္တိုင္သာလွ်င္ မိမိကိုယ္ကိုယ္ ႏွစ္သိမ့္ တတ္ရန္လိုအပ္၏။ ဤကဲ့သို႔ပင္ ကြၽန္ေတာ့္ မိသားစုေရး၊ လူမႈေရး၊ အခ်စ္ေရးဟူသမွ် သူငယ္ခ်င္းမ်ားထံ ဖြင့္ဟ ဖူးသည္။
သို႔ေသာ္ သူတို႔ကလည္း ကြၽန္ေတာ့္ခံစားခ်က္ အေပၚ ႏွစ္သိမ့္ေပးနိုင္႐ုံမွ်သာ။ မိမိခံစားခ်က္၏ အနက္အဓိပၸာယ္ကို မိမိကိုယ္တိုင္သာ ထဲထဲဝင္ဝင္ သိနိုင္သည္မဟုတ္လား။ မိမိ၏ စိတ္ခံစားမႈ ေဝဒနာ ကို မိမိကိုယ္တိုင္ ေျဖေဆးေပးနိုင္မွသာလွ်င္ သက္သာမည္ျဖစ္၏။ ထိုသို႔ပင္ အျခားလူတစ္ေယာက္ ၏ ဘဝ၊ အျပဳအမူမ်ားကို လိုက္တုပ၍ ရွင္သန္ရန္ဆိုသည္ မွာ မလြယ္ကူလွေပ။ အတုျမင္ အတတ္သင္သည့္ ဆိုစကား ရွိေသာ္လည္း ဘဝခ်င္းမတူလွ်င္ စရိုက္ခ်င္း မတူနိုင္ ေပ၊ ခံစားခ်က္ခ်င္း မတူနိုင္ေပ၊ ႀကဳံေတြ႕ရသည့္ ေလာကဓံ ခ်င္း မတူနိုင္ေပ။ တစ္ေန႕တာ ရွင္သန္ခြင့္ရျခင္းတူတာ ေတာင္ ဝမ္းနည္းစြာျဖတ္သန္းရျခင္း၊ ေပ်ာ္႐ႊင္စြာ ျဖတ္ သန္းရျခင္းဟူ၍ ကြဲျပားျခားနားေနေပလိမ္မည္။
ေသခ်ာတာတစ္ခုကေတာ့ ကြၽန္ေတာ္တို႔၏ တစ္ ေန႕တာ ျဖတ္သန္းျခင္းတြင္ မတူညီသည့္ ဘဝသေကၤတ ေတြ ရွိၾကသည္မဟုတ္ေလာ။ ဘဝအလုံးစုံ၏ ခံစားခ်က္ ကို ႏွစ္ဖက္အျမင္ႏွင့္ ေတြးၾကည့္ရေသာ္လည္း ျမင္ကြင္း တစ္ခု၏ ေနာက္ကြယ္၌ မျမင္ရေသာ ေနာက္ထပ္ျမင္ ကြင္းေတြ ရွိေနသည္ကိုေတာ့ သိထားရဦးမည္။ ဆိုလို သည္က လူတစ္ေယာက္၏ စကားအေျပာအဆို ၾကည့္၍ ထိုသူေျပာတာ မွန္သည္၊ မွားသည္ဟု တစ္ထစ္ခ် ဆုံးျဖတ္ ၍ မရျခင္းပင္ျဖစ္၏။ ထိုသူ၏ ေနာက္ကြယ္တြင္ ျဖစ္ ပ်က္ေနေသာ ဘဝဇာတ္ခုံ အဖုံဖုံကို ကြၽန္ေတာ္တို႔ ေကာင္းစြာ ျမင္ရသည္မွ မဟုတ္ဘဲ ကြင္းျပင္က်ယ္ႀကီး၏ အဆုံးမဲ့ျမင္ ကြင္းကို ေငးေမာရင္း သက္ျပင္းတစ္ခ်က္ခ်မိ၏။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔ ဘဝသည္လည္း ဘယ္အခ်ိန္မွာ ေပ်ာက္ဆုံးသြားမည္ မသိ။ သံသရာဆိုသည့္ ျမင္ကြင္းသည္ အဆုံးမဲ့ေလ၏။ ထိုစဥ္ အဆုံးမဲ့က်ယ္ဝန္းေနေသာ ေကာင္းကင္ေပၚ၌ ငွက္တစ္အုပ္ ပ်ံသန္းသြားသည္ကို ေငးေမာၾကည့္လိုက္ သည္။ ငွက္တစ္အုပ္သည္ တစ္ေကာင္ႏွင့္တစ္ေကာင္ အနည္းငယ္ကြာသည္ဆို႐ုံမွ်သာရွိၿပီး ေရွ႕ဆုံးမွ ဦးေဆာင္ ပ်ံသန္းေနသည့္ငွက္တစ္ေကာင္ႏွင့္အတူ ညီညာစြာ  ပ်ံသန္းသြားၾကသည္။ လွပသည့္ ျမင္ကြင္းပင္။ အၿမဲျမင္ ေတြ႕ရသည္ဟု ဆိုေသာ္လည္း မရိုးနိုင္ေအာင္ပင္ လွပ ၏။ လွသည္၊ မလွသည္က ကြၽန္ေတာ္တို႔၏ အျမင္ခံစား ခ်က္ေပၚ မူတည္သည္ မဟုတ္လား။ ထိုျမင္ကြင္းသည္ ကြၽန္ေတာ့္အတြက္ လွပေနသေယာင္ရွိေသာ္ျငားလည္း ထိုငွက္မ်ား၏ ေလစုန္ေလဆန္ ပ်ံသန္းေနရသည့္ ငွက္ တို႔သဘာဝ ခံစားမႈကိုေတာ့ ေကာင္းစြာ မျမင္နိုင္ေပ။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ လူသားမ်ားသည္လည္း ငွက္ေတြကဲ့သို႔ ေလာကႀကီးထဲ အစုန္အဆန္ ခရီးဆက္ေနၾကရသည္။ ငွက္ေတြက ပ်ံရင္း ေသၾက၏။ လူေတြက ႀကံရင္း ေသၾက ၏တဲ့။ ဟုတ္သည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ဘဝသည္ ေန႕စဥ္စား ဝတ္ေနေရးအတြက္ ႀကံဆေတြးေတာရင္း ဘဝခရီးအဆုံး သတ္ခ်ိန္ကို ခရီးဆက္ေနၾကရသည္။
ကြင္းျပင္ထဲမွတစ္ဆင့္ ကားလမ္းမေပၚ မ်က္လုံး အစုံကို ေ႐ြ႕လ်ားၾကည့္လိုက္ေတာ့ စက္႐ုံအႀကိဳအပို႔ ကားမ်ားကို ေတြ႕လိုက္ရသည္။ ညေနေစာင္းၿပီးမို႔ အလုပ္ သိမ္းခ်ိန္ေရာက္ခဲ့ၿပီ။ စက္႐ုံကားမ်ား တစ္စီးၿပီးတစ္စီး ေတြ႕လိုက္ရသည္။ အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံကားမ်ားျဖစ္သည္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔႐ြာဘက္က မိန္းကေလးအမ်ားစုက ေတာ့ အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံမ်ားတြင္သာ အလုပ္လုပ္ၾက သည္။ သူတို႔ဘဝသည္လည္း သူတို႔စားဝတ္ေနေရး အတြက္ ႐ုန္းကန္ပ်ံသန္းေနၾကရသည္ မဟုတ္လား။ သည္လိုညေနခင္းဆိုတာ စက္႐ုံအလုပ္သမားမ်ား သာမက အျခားေသာ လုပ္ငန္းခြင္က လုပ္သားမ်ား၊ ဝန္ထမ္းမ်ား၏ တစ္ေန႕တာ တာဝန္ကို ထမ္းေဆာင္ ၿပီးေျမာက္ခဲ့ေသာ ကာလအပိုင္းအျခားတစ္ခုပင္ျဖစ္ ေလ၏။ သို႔အတြက္ တစ္ေန႕တာ ပင္ပန္းႏြမ္းနယ္ခဲ့သမွ် ေျဖသိမ့္နားခိုရာ အခ်ိန္ေလးဆီသို႔ေရာက္လာခဲ့ေလ ၿပီ။ သည္လိုညေနခင္းသည္ သူတို႔တစ္ေတြ စိတ္ထဲ ေပ်ာ္႐ႊင္ျခင္းေတြ ရွိေကာင္းရွိသလို အိမ္တြင္းေရး အခက္အခဲေတြၾကား ညည္းၫူသံမ်ားလည္း ရွိေကာင္း ရွိနိုင္သည္။ မည္သို႔ပင္ဆိုေစကာမူ ဘဝဟူသည္ အနိမ့္ အျမင့္၊ အခ်ိဳးအေကြ႕ မညီေလေတာ့ ႐ုန္းကန္ျခင္းဆို သည့္သေဘာတရား၌ စိတ္ေရာကိုယ္ပါ နစ္ျမဳပ္ေနရ ဦးမည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း လူသားတစ္ေယာက္မို႔ ဘဝအေမာေတြ မလြတ္ကင္းနိုင္ေပ။ ကားလမ္းမေပၚ တြင္ အလွ်ိုလွ်ို ေမာင္းႏွင္ေနၾကေသာ အေႏွးယာဥ္၊ အျမန္ယာဥ္တို႔ အသံမ်ားကလည္း ညေနခင္း၏ တရား ၌ ႏြမ္းလ်ျခင္းႏွင့္အတူ ဦးၫႊတ္ေနသေယာင္။ ကြင္း ျပင္က်ယ္ႀကီးတြင္ ေပါက္ေနေသာ ျမက္ရိုင္းပင္မ်ား၊ စပါးပင္မ်ားကို ေလျပည္၊ ေလညင္းတို႔က ထိေတြ႕နမ္းရွိုက္ ကာ က်ီစယ္ေနၾကေလ၏။ 
ကြၽန္ေတာ္ႏွင့္ ခပ္လွမ္းလွမ္းတြင္ အဘြားအိုတစ္ ေယာက္ ထိုင္ေနသည္။ ထိုအဘြားကို ကြၽန္ေတာ္ သိ သည္။ ထိုအဘြားအို၏နာမည္ကိုေတာ့ မသိ။ အဘြားအို ေနထိုင္သည့္႐ြာက သည္ကြင္းျပင္ႏွင့္ သိပ္မေဝးေပ။ အဘြားအို၏ အသက္သည္ ခုနစ္ဆယ္ေက်ာ္ၿပီ။ ေခါင္း တစ္ခုလုံး ဆံပင္ျဖဴေတြ ေဖြးေဖြးလႈပ္ေန၏။ ယခင္က သည္ကြင္းျပင္ဘက္ ကြၽန္ေတာ္လာတုန္းက ထိုအဘြား အိုႏွင့္ စကားလက္ဆုံက်ဖဴးသည္။ အဘြားအိုက သူ႕ မိသားစုအေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ့္အား ရင္ဖြင့္ဖူးသည္။ အဘြားအိုတြင္ ခင္ပြန္းမရွိေတာ့သည္မွာ ဆယ္ႏွစ္ေက်ာ္ ၿပီဟု သိရသည္။ သားတစ္ေယာက္ရွိသည္ဟု ေျပာဖူး သည္။ သူ႕သားသည္ အသက္ေလးဆယ္ေက်ာ္ၿပီ။ အိမ္ေထာင္ပ်က္တစ္ဦးလည္း ျဖစ္၏။ သားသမီး မရွိ။ အရက္ေသာက္ပါမ်ားၿပီး ဦးေႏွာက္ခ်ိဳ႕ယြင္းသြားသည္ ဟုလည္း သိရသလို သူတစ္ပါးျပဳစား၍ စိတ္ေဝဒနာ ခ်ိဳ႕ယြင္းေနေၾကာင္းလည္း ေျပာျပသည္။ 
ယခုေတာ့ သားျဖစ္သူက အိမ္တြင္ လူမမာတစ္ ေယာက္လို လဲေလ်ာင္းေနၿပီး ေအာက္ပိုင္းခ်ည့္ေနသည္။ သို႔အတြက္ သားအမိႏွစ္ေယာက္ စားဝတ္ေနေရးအတြက္ အဘြားအိုကသာ ရွာႀကံေနရသည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရ သည္။ အဘြားအိုသည္ သူ၏အသက္အ႐ြယ္ အိုမင္းေန ေသာ္လည္း ဝမ္းစာေရးအတြက္ လမ္းေဘးတြင္ ဘူးခြံ လိုက္ေကာက္ေနရသည္။ အဘြားအိုသည္ သူ႕တစ္ဝမ္း စာသာမက သားျဖစ္သူ၏ ေဆးဖိုး၊ စားဖိုးပါ ႐ုန္းကန္ ေနရသည္။ ယခင္ စကားလက္ဆုံေျပာမိခ်ိန္က အဘြား အိုေျပာသည့္ စကားတစ္ခြန္းအား ကြၽန္ေတာ္ အမွတ္ ရမိေသးသည္။ 
]အဘြားကေတာ့ေလ ေျခေရာလက္ေရာ သန္ ေနေသးသေ႐ြ႕၊ ခိုးမစားဘူး၊ ေတာင္းမစားဘူး၊ အခုလို လမ္းေဘးမွာပဲ ဘူးခြံေကာက္ရင္ေကာက္မယ္၊ သူမ်ား အိမ္မွာ အဝတ္ေလွ်ာ္ခ်င္ ေလွ်ာ္မယ္၊ ခႏၶာကိုယ္ ဘုန္းဘုန္းမလဲေသးသေ႐ြ႕ေတာ့ သမၼာအာဇီဝက်က်ပဲ လုပ္စားမယ္} 
အဘြားအိုေျပာသည့္စကားက ကြၽန္ေတာ့္ရင္ထဲ စြဲထင္ေနမိသည္။ အဘြားအိုသည္ ဇရာက စကားေျပာ ေနေသာ္လည္း စိတ္ဓာတ္ႏွင့္ ေမတၱာတရားကေတာ့ ႏုပ်ိဳလတ္ဆတ္ေနဆဲ၊ ၾကည္လင္ေတာက္ပေနဆဲပင္။ သို႔ေပမဲ့ အဘြားအို၏ ဆည္းဆာခရီးလမ္းက မလွပေပ။ သည္အသက္၊ သည္အ႐ြယ္အထိတိုင္ ေလာကဓံ၏ ထိုးႏွက္ခ်က္ေတြကို ခါးစည္းခံေနရဆဲပဲ။ စုန္ေရသာ ရွိၿပီး ဆန္ေရမရွိသည့္ ျမစ္တစ္စင္းကဲ့သို႔ပင္။ အဘြား အို၏ဘဝကို ေတြးဆၾကည့္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္စိတ္ေတြ ေလးလံ လာမိသည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း တစ္ေန႕ ထက္တစ္ေန႕ ဆည္းဆာလမ္းခရီးဆီ ျဖတ္သန္းေနရသည္ မဟုတ္လား။ ဤသည္မွာ လူသားတိုင္း၏ နိယာမသေဘာပင္။            
ညေနခင္းသည္ ညဝတ္႐ုံကို ၿခဳံေတာ့မည္မို႔ အိမ္ျပန္ရန္ ဆိုင္ကယ္ကို စက္ႏွိုးလိုက္သည္။ သည္ကြင္း ျပင္ထဲ ကြၽန္ေတာ္ေရာက္စက လူရွင္းေသာ္လည္း ယခုေတာ့ လူအနည္းငယ္ ေရာက္ရွိလာသည္ကို သတိျပဳမိသည္။ တခ်ိဳ႕က မိသားစုလိုက္ ေလညင္းခံ ရင္း လမ္းေလွ်ာက္ထြက္လာျခင္း ျဖစ္သလို၊ တခ်ိဳ႕ က ရည္းစားစုံတြဲေတြ ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိုင္သည္။ ဂစ္တာ တစ္လက္ႏွင့္ သီခ်င္းထိုင္ဆိုရန္လာၾကေသာ လူငယ္ တစ္ဖြဲ႕ကိုလည္း ေတြ႕ရသည္။ သူတို႔လည္း သည္ကြင္း ျပင္က်ယ္ႀကီးထဲမွာ ဆည္းဆာ၏ အလွအပကို ခံစား ရန္ ေရာက္လာၾကသူမ်ားသာ ျဖစ္ၾကသည္။
အေမွာင္ဘက္သန္းေတာ့မည္ျဖစ္၍ ဆည္း ဆာပန္းခ်ီတစ္ခ်ပ္သည္ ပို၍ လွပလာ၏။ အျဖဴေရာင္၊ အညိုေရာင္၊ အနီေရာင္၊ ခရမ္းေရာင္ အစရွိသည့္ တိမ္ တိုက္မ်ားက ေကာင္းကင္ျပာျပာေအာက္တြင္ အလွ ေသြးျဖာ၍ ခစားေနၾကသည္။ ဤသည္မွာ ညေနခင္း၏ ေဆးေရာင္စုံပန္းခ်ီတစ္ခ်ပ္ ျဖစ္၏။ အိမ္ျပန္ရန္ စက္ႏွိုး ထားေသာ ဆိုင္ကယ္ကို လီဗာျဖည္းျဖည္းဆြဲရင္း ေမာင္း ထြက္လာလိုက္သည္။ ထို႔ေနာက္ အဘြားအိုထိုင္ေန သည့္ ေရွ႕နားက ျဖတ္သြားရသျဖင့္ အဘြားအိုႏွင့္ အၾကည့္ ခ်င္းဆုံခိုက္ ကြၽန္ေတာ္ ၿပဳံးျပဦးၫႊတ္လိုက္သည္။ အဘြား အိုကလည္း မ်က္မွန္းတန္းမိပုံရ၏။ ေဆးလိပ္တိုကို ဖြာရွိုက္ရင္း ကြၽန္ေတာ့္ကို ျပန္ၿပဳံးျပသည္။ ကြၽန္ေတာ့္ ရင္ထဲမွာေတာ့ အလုပ္သမားေတြ၏ အိမ္ျပန္ညေန ခင္း၊ ကြင္းျပင္ထဲ လာေရာက္အပန္းေျဖတတ္သည့္ လူသူ အမ်ား၏ ဘဝညေနခင္းပုံရိပ္ေတြ တေရးေရး ထင္ဟပ္ ေနမိသည္။ ဒါသည္ ကမၻာေျမေပၚက ဆည္းဆာေရာင္ သေကၤတမ်ားသာ ျဖစ္ေပလိမ့္မည္။ ကြၽန္ေတာ္သည္လည္း ဆည္းဆာေရာင္ေအာက္မွာ ဘဝအေမာေတြ ႏွင့္ ျဖတ္သန္းေနရသည့္ သေကၤတအမွတ္အသား တစ္ခုပင္ ျဖစ္ေလသည္။
ျပည့္စုံေအာင္(ေမွာ္ဘီ)

Source : The Voice